Moj izbor 2011 – utisci i reakcije

Moj izbor – priznanje potrošača Srbije

U Beogradskom dramskom pozorištu je 15. decembra održan Festival kvaliteta Srbije – Moj izbor 2011. U svečanoj atmosferi, uz prisustvo velikog broja privrednika, medija i javnih ličnosti, dodeljena su priznanja potrošača Srbije “Moj izbor 2011” najomiljenijim domaćim proizvodima i brendovima.

Priznanja su uručivali istaknuti pojedinci, kao što su: najbolja rukometašica sveta svih vremena Svetlana Kitić, hirurg dr Miroslav Đorđević i glumac Slobodan Ćustić. U muzičkom delu je nastupao Dejan Cukić, a gosti su se nakon svečanosti družili uz koktel priređen od najomiljenijih domaćih proizvoda.

U svojim dosadašnjim aktivnostima, Moja Srbija je najveću podršku imala od građana, kako od onih sa kojima smo razgovarali tokom uličnih akcija, tako i od onih koji nas svakodnevno kontaktiraju putem interneta. Upravo zato smo odlučili da se Festival kvaliteta Srbije sledeće godine održi početkom septembra, da traje tri dana i da bude uvod u novu, još bolju kampanju „Srbija ima kvalitet“. Trudićemo se da tokom tog perioda privučemo što veći broj građana i da ih upoznamo sa kompanijama čije poslovanje doprinosi razvoju čitave zajednice i ukupnom poboljšanju standarda u Srbiji.
Milan Ristić, predsednik udruženja Moja Srbija

Neki od brendova koji su dobili priznaje mogu da postanu ozbiljni regionalni igrači. I država to treba da pomaže i to na različite načine, pre svega kroz podsticanje domaćeg privrednog ambijenta i kreiranje prepoznatljivih sprskih proizvoda, naročito u prehrambenoj industriji. Važno je da se prepoznaju kompanije koje ulažu u kvalitet i koje imaju potencijal da se šire na regionalno tržište jer je to jedini put ka očuvanju domaćih proizvođača i domaćih brendova.
Želim da čestitam udruženju Moja Srbija na plemenitoj ideji i kvalitetnom radu. Danas kada imamo malo povoljnih vesti iz privrede, ovo predstavlja izuzetak jer je kampanja odlična uz mnogo pozitivne energije i dobrih ideja koje podstiču razvoj domaće privrede. To su prepozali i naši proizvođači i potrošači, prepoznala je i Privredna komora Beograda, a nadamo se da će ovaj projekat podržati i državne resorne institucije.
Svetozar Krstić, Sekretar Udruženja za industriju Privredne komore Beograda

Ovim priznanjem je Viktorija grupa zaokružila jednu priču – da pomogne onima kojima je pomoć neophodna. Iskreno se nadamo da ćemo ovakvim primerima povući i druge kompanije i građane da pomognu da se društveno odgovorna priča u Srbiji pokrene. Naredne godine ćemo formirati Viktorija fond, koji će se baviti i drugim temama, ali, pre svega, cilj će nam biti da u Srbiji više niko i nikada ne bude gladan. Pošto smo prehrambena industrija, to će za nas biti veoma važna misija.
Natalija Kurjak, Victoria Group

Odlučili smo da sledeću godinu proglasimo godinom beba i zato ćemo pozvati sve kompanije da se priključe nastavku naše akcije. Naredne godine ćemo se baviti prikupljanjem druge opreme koja je potrebna za porodilišta, ali ćemo se baviti i temom nataliteta. Pokušaćemo da izvršimo ozbiljan društveni pritisak da se svi porezi na opremu i hranu za bebe ukinu.
Veran Matić, predsednik Fonda B92

Kompanija Imlek već dugi niz godina osvaja značajna priznanja i potvrde u oblasti kvaliteta proizvoda. Ono što nas međutim najvše obraduje su upravo glasovi naših potrošača, zahvaljujući kojima već nekoliko godina osvajamo značajna priznanja, kao što su omiljeni proizvođač i omiljeni brend u Srbiji.
Ovogodišnja nagrada najomiljenijeg brenda u celoj kategoriji mleka i mlečnih proizvoda za nas je velika čast i još jedna potvrda da potrošači prepoznaju naše napore da udovoljimo svim njihovim potrebama i željama.
Hvala im na tome.
Srđan Popović, direktor marketinga, IMLEK A.D.

Metalac posuđe drugi put zaredom dobija ovo prestižno priznanje. Značajnim ga zaista čini to što dolazi direktno od potrošača, testiranih na mestima prodaje. Jedino bismo više voleli da je privredni ambijent Srbije drugačiji pa da i konkurencija bude intenzivnija, jer se ovako čini da je zadatak lak. Međutim, to nas ne oslobađa obaveze da idemo napred i naš kvalitet održimo na viskom nivou, jer je naše tržište svetsko, a tu je konkurencija zaista žestoka i ne oprašta neuspehe.
Aleksandar Marković, direktor Meatalac Posuđa

Ovo je velika nagrada za „Blic ženu”. Zato što je prva, a sve što se desi prvi put u životu ima poseban smisao i sjaj, i naravno zato što stiže od čitalaca. Ponosni smo, srećni i zahvalni.
Ružica Mevorah, glavna i odgovorna urednica „Blic žene”

Kompaniji Frikom kao vodećoj kompaniji u regionu za proizvodnju smrznutog voća i povrća posebno znači nagrada potrošača jer predstavlja priznanje za dugodgodišnji rad, trud i posvećenost kvalitetu. Frikomovi proizvodi su već decenijama najprepoznatljiviji na domaćem tržištu i drago nam je što potrošači prepoznaju kvalitet, ali i trud kompanije da koristeći najsavremeniju tehnologiju i najkvalitetnije seme i sorte voća i povrća uvek ispuni očekivanja tržišta. Izuzetno nam je drago da je Frikomovo voće i povrće nezamenljiv deo ukusnog i zdravog obroka velikog broja potrošača.
Miodrag Marinković, Frikom AD

Ponosan sam na priznanje potrošača “Moj Izbor 2011″, jer pokazuje da je i posle dva veka postojanja Knjaz Miloš i dalje najvoljeniji brend među mineralnim vodama.
Kompanija će nastaviti da zadovoljava potrebe potrošača za najboljim kvalitetom.
Zahvalan sam svima onima koji su bili uz nas i čestitam ostilim dobitnicima priznanja.
Milan Vujović, direktor marketinga kompanije Knjaz Miloš

Iako smo navikli da naše ulje iz godine u godinu osvaja brojna priznanja, ono što nas uvek posebno obraduje jesu pohvale i priznanja od strane korisnika našeg ulja, odnosno naših potrošača. Njihovo mišljenje nam je uvek od izuzetne važnosti, pogotovo danas, kada na našem tržištu postoji izuzetno jaka konkurencija što istinskih brendova, što onih koji tek pretenduju da to postanu, što privatnih robnih marki trgovinskih lanaca. Naravno, svakom je jasno da se brend ne može izgraditi preko noći i da je za stvaranje brenda potrebno jako puno rada, truda i posvećenosti proizvodu. Ali, takav odnos prema proizvodu potrošači uvek prepoznaju i to je ono čemu mi težimo.
Vladimir Milović, Direktor marketinga i razvoja, DIJAMANT A.D.

Plazma je još jednom potvrdila da je jedinstvena i nezamenljiva. Ova nagrada je još jedna potvrda da je Plazma povezana sa najčistijim i najiskrenijim ličnim osećanjima svakog od nas, kao sto su porodica, poverenje, trajanje, odrastanje, zdravlje i kvalitet.
Plazma ne sadrži trans masti, moderna je i inovativna, konstantno raste i razvija se, stalno iznenadjujući svoje potrošače idući u korak sa njima. Ovoga puta je tu i kao posna i dalje autentičnog ukusa kako bi podržala naše lične izbore i bila tu uz svaki naš korak. Uskoro Plazma u kakao varijanti i obogaćene recepture.
Gde god da krenemo, noseći Plazmu sa sobom, nosimo i deo sigurnosti svog doma.
Plazma se iskreno zahvaljuje svim svojim vernim potrošačima kojima je ona jedna jedina.
Maja Simić, senior brend menadžer, Bambi-Banat a.d.

Ponosni smo što je Jelen Pivo ponelo priznanje „Moj izbor 2011″ jer su ga potrošači širom Srbije odabrali kao svoj omiljeni domaći pivski brend. Kako priznanje „Moj izbor” dolazi direktno od potrošača, dokaz je da Apatinska pivara uspešno odgovara njihovim očekivanjima. Jelen Pivo je lider na domaćem tržištu, a ovim priznanjem potrošači su još jednom potvrdili da je i omiljeni proizvod! Biti omiljeni brend, važan deo života tako velikog broja potrošača, velika je čast. Stoga će za nas u Apatinskoj pivari uspešno poslovanje i dalje biti rezultat konstantnog ulaganja u kvalitet i razvoj prepoznatljivih brendova.
Sanja Obradović, Brend menadžer za Jelen Pivo

Izuzetna nam je čast i zadovoljstvo što smo dobili ovo priznanje i to zahvaljujući najvažnijim glasovima – glasovima potrošača. Ovo je potvrda dugogodišnjeg ulaganja kompanije Nectar u razvoj svog brenda.
Liderska pozicija kompanije Nectar u preradi voća i u proizvodnji voćnih sokova u regionu i poslovanje u skladu sa najsavremenijim tehnologijama i međunarodnim standardima kvaliteta, potpuno zaokružen proces proizvodnje i originalni način komuniciranja sa potrošačima, sve je to doprinelo da potrošači izaberu Nectar i da svojim izborom kažu – Nije svejedno!
Mina Sretenović, PR Manager, NECTAR DOO